Herr Jansson berättar om sig själv

Vissa bloggare brukar presentera sina skitungar som om de själva skriver inlägget (vissa är roliga medan dem andra bara får min irriation för ungjävlar att växa) Jag kommer därför vara lika jobbig som dem och presentera min Herr Jansson, som om de vore han som skrev. Fatta vad gaaaalet...en katt som skriver! Oh my gööööd!

Heeejjs bajsfjollor. Herr Jansson här! Jag är en vacker och jätte söt katt, för min matte Jenny Penny säger det och hon talar alltid sanning! Jag är en blandras, precis som min matte, den lilla blatten. Jag har tre coola raser i mig, Norsk Skogskatt, Main Coon och bondkatt. Matte säger att jag har den fina och glansiga pälsen som de långhåriga samt storleken (jag stor och farllig....aaarrw)

 

Jag har flera intressen. Förutom att sova tycker jag också om att busa och störa Jenny Penny. Den roligaste tiden att bråka med henne är på natten eller tiiidigt på morgonen. Den sovtutan! Hon blir arg på mig då, men hon har inte förstått att det bara blir roligare då. Tokmatte. Jag brukar också hitta på hyss, som att stjäla mat, kissa eller bajsa i soffan, det är min favorit.

 

Jag tycker också om att jaga Zelda och putta ner prylar. Min favorit mat är rester av mattes mat, men hon brukar slänga sin mat hon inte äter upp! Bajsmatte! Ge det till mig. Favoriten är nog ost, det är kul att stjäla ost i från hennes mackor. Jag tycker också mycket om räkor! Matte ger mig alltid räkor från hennes pizza när hon äter det. Snäll bajsmatte. Något som är ganska udda att tycka om som katt, säger matte, är oliver. Men jag tycker det är mumsigt. Gott i maageeen.

 

För övrigt är jag två och ett halv år, stoor kaatt, är svart och har stora gula ögon. Matte brukar reta mig för dem och min långa svans. Bajsmatte, hon ser också konstig ut. Annars är jag väärldens bästa kaattt...för det säger hon. Jenny Penny talar alltid sanning. Förutom när hon ljuger, så det så!

Riv och klös matte gillar pök!

 

Visst har matte rätt? Visst är jag fiin och sööt. På den här bilden är det julafton. Matte hade satt ett rosettband runt halsen på mig. Hon tyckte jag var jätte fiiin.

Den här bilden är tagen i från somras. Den här dagen fångade jag och åt en fjäril som jag
sedan spydde upp. Det tyckte Jenny Penny var jätte kul. Matte bajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0